طب چینی کمک به یک دختر از Mauritius یافتن امید به زندگی
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

طب چینی کمک به یک دختر از Mauritius یافتن امید به زندگی

"من دوباره زنده هستم" TAKUN با صدای بلند با یک لبخند بزرگ بر روی صورت خود گفت. او یک دختر دوست داشتنی از موریس، در سن او باید با خوشحالی در حیاط مدرسه زندگی می کنند. اما با توجه به علائم جدی ناشی از نارسایی کلیه، او را به ماندن در بیمارستان و یا منزل. او این را دوست برای چندین سال که واقعا او را ناراحت زیادی زندگی می کردند.
"اما در حال حاضر، زندگی را ساده تر است، می بینید،" TAKUN با چشمان بزرگ او گفت نگاه به من، "آن را نمی خواهد قبل از من بیش از حد طولانی به مدرسه. مادرم به من گفت که من نیاز به دیالیز نمی شود. "" اوه، که خواهد بزرگ "به من گفت به آرامی. "اما جایی که مادر شما است؟ من حتی او را دیده نه از من به اینجا آمده. "" نه؟ در اینجا، شما ببینید که او مادر من است. و نگاه در وجود دارد، او نیز مادر من است. "او به پرستاران به ما نزدیک اشاره کرد. "آنها پرستاران به مادر خود نیست، منظورم جایی که مادر خود را؟ "" آنها مادر من هستند، همه آنها مادر من است. آنها فرصت دیگری برای زندگی به طوری که آنها مادر من هستند به من بدهد. آنها یک زندگی جدید من بدهد، درست مثل مادر من! "او گفت بارها و بارها. "خوب، من اکنون می دانم، همه آنها مادر خود را. آنها با شما رفتار درست مثل شما دختر بچه خود هستند. "" بله، آن است! "او به من پاسخ داد با صدای بلند.
"همه آنها مادر من"، من هرگز فکر نمی کردم یک بیمار مادر nursers تماس، اما این یک داستان واقعی است که فقط در مقابل من، من به آن اعتقاد دارند. از این لحظه من می دانم که عشق بین مردم در هر زمانی که آنها می خواهند به اختصاص قلب خود را به افراد دیگر می توانید.
از آن لحظه، من می دانم که بهترین درمان باید درمان تنها باید آن را درمان خوب به علاوه قلب خوب نیست، فقط شما را ملاقات این دو جنبه در همان زمان شما می توانید یک دکتر واقعی خوب، شما می توانید امید را به بیمار، شما می توانید "مادر" توسط بیمار نامیده می شود.
اگر شما یک دکتر می سعی کنید بهترین خود را به مانند یک دکتر خوب! اگر شما یک بیمار تنها برای پیدا کردن چنین دکتر، پس از آن شما زندگی خود را دوباره پیدا کنید.





:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: